To nagranie stało się hitem w sieci! Odkryła żabę w sałacie zakupionej w Lidlu! [WIDEO]

Internet pełen jest różnorodnych virali. Niekiedy są to zabawne filmiki z kotami, innym razem kontrowersyjne wydarzenia, które wzbudzają emocje. Ostatnio sieć obiegło nagranie, które w krótkim czasie zdobyło sympatię wielu internautów, choć z pewnością nie spodobało się jednemu z dużych sieci sklepów.

Fot. Polska w Pigułce / Pixabay

 

Autorka nagrania, z zaskoczeniem i humorem w głosie, prezentuje opakowanie sałaty, zakupionej w Lidlu. Jednak nie jest to typowa recenzja produktu. W zamkniętym opakowaniu, obok liści sałaty, widać bowiem… żabę! Z zadowoleniem zwraca się do sklepu słowami: „Żaba w opakowaniu gratis. Brawo Wy! Lidl, co wy na to?”

Wideo z jednej strony rozśmieszyło wielu internautów, którzy pozytywnie odnieśli się do poczucia humoru autorki, z drugiej natomiast skłoniło do refleksji na temat kontroli jakości w zakładach produkcyjnych. Jak mogło dojść do tego, że żywe zwierzę znalazło się w opakowaniu sałaty, które miało trafić na półki sklepowe?

Nagranie stawia wiele pytań dotyczących procedur kontrolnych w fabryce. Wszystkie opakowania z produktami spożywczymi powinny być dokładnie sprawdzane, zarówno podczas pakowania, jak i po nim. Czyżby w tym przypadku doszło do poważnej pomyłki, czy może było to jednorazowe niedopatrzenie?

Nie da się ukryć, że sytuacja jest niecodzienna i pewnie niejeden klient miałby mieszane uczucia, odkrywając podobne „niespodzianki” w zakupionych produktach. Choć z żartobliwej strony można by rzec, że sałata z pewnością była świeża, to jednak dla wielu osób taka sytuacja mogłaby być powodem do niepokoju.

Z pewnością sklep Lidl będzie musiał odpowiedzieć na pytania zadane przez autorkę nagrania oraz innych zaniepokojonych klientów. W sieciowych dyskusjach już teraz pojawiają się głosy, że taki incydent powinien skłonić sklep do dokładniejszej kontroli jakości oferowanych produktów.

Nie zmienia to jednak faktu, że nagranie stało się hitem sieci i kolejnym dowodem na to, jak ważne jest dbanie o jakość w erze internetu, gdzie każdy incydent w mgnieniu oka może stać się tematem numer jeden wśród internautów.